.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام استاندار مازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس

ادبیات حماسی و تاریخ سیاسی ایران پر از حوادث متفاوتی است که در آن از شجاعت و جسارت جوانمردانی یاد شده که در حراست از خاک و ناموس خویش از پای نیفتادند و بی شک دوران دفاع مقدس ، همواره نقطه عطفی در تاریخ حماسی و سیاسی جمهوري اسلامي ایران به شمار خواهد رفت .
دوران دفاع مقدس، داستان نسل زنده ديروز، امروز وآینده ، همچنين راه رسیدن به معرفت انسانی در دفاع از هویت دینی و موجودیت میهن عزيزمان است.
سالهای سخت اما سبز دفاع مقدس به رهبري بي بديل حضرت امام (ره)، نشان داد که نه تنها زنان ، مردان وجوانان بلکه نوجوانان و کودکان این مرز و بوم همواره در اندیشه حقیقت اند و با یافتنش دست از آن بر نداشته و همچون گوهری پاس خواهند داشت تا آنکه نسل به نسل و زبان و به زبان آن را به امانت بسپارند.
حکایت دفاع مقدس در سرزمین ما، حکایت گرانبهاترین میراث انقلابی است که نه تنها نمي توان از آن گذشت بلكه حتي نمي شود آنرا كسي تصاحب کند.
تاريخ اين دوران مؤلفه های بسیاری را در خود جای داده است . شهداي عزيز دوران هشت سال حماسه ، رشادت وشهادت ، اصلي ترين واساسي ترين مولفه هاي اين تاريخ سراسرمقدس هستند.
درود بيكران خدا بر سرداران وده هزارشهيد مازندران ،مردان و زنان بزرگی که همواره در تاریخ و اذهان مردمان سرزمین شان جاودانه خواهند ماند .
اما اكنون كه رهبر معظم انقلاب همواره برانعكاس وآشكار شدن حقانيت درخشان و مظلومانه‏ى ياوران خمينى دردوران جنگ تاكيد دارند، باید براي مخاطب امروز و آینده برنامه ريزي اصولي وسيستمي داشته باشيم، تا همه نسل هاي ما ،بخصوص نسل جوان ،از ابتدا، انقلاب را بشناسد وبدان افتخاركنند .
البته بايد اين مسير را همه دقيق ،مداوم ،علمي واصولي طي كنيم . و چه زيبا گفت سيد شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی كه : " وای بر آنکس که در روز محشر سر از خاک برون آورد و نشانی از معرکه جهاد در وی نباشد ."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.484 seconds.